Miasto Wisła - oficjalna strona

Zespół "Wisła Plus" na Nocy Kulturalnej w Chełmie

3.09.2018

25 sierpnia Zespół „Wisła Plus” zatańczył i zaśpiewał w Chełmie z okazji Chełmskiej Nocy Kultury. Występ odbył się w najpiękniejszej zabytkowej części miasta przed Muzeum Ziemi Chełmskiej, nieopodal późnobarokowego Kościoła Rozesłania Św. Apostołów.

Koncert został znakomicie przyjęty przez tamtejszą publiczność, która żywo reagowała na nasze góralskie śpiewy i tańce. Wśród widzów znalazła się sama prezydent miasta Chełm Agata Fisz, a także dyrektor ds. kultury, sportu i rekreacji Urzędu Miasta Chełm Elżbieta Bajkiewicz. Spotkaliśmy się z życzliwym i ciepłym przyjęciem, a wyrazem podziwu dla pokazanych umiejętności artystycznych były liczne podziękowania oraz pamiątkowy medal dla zespołu. Zostaliśmy też zaproszeni na wywiad do Chełmskiego Radia „Bon Ton”, podczas którego opowiedzieliśmy o działalności naszego zespołu.

Nasz program pobytu w Chełmie był bardzo bogaty. Odwiedziliśmy Podziemia Kredowe wpisane na światową listę dziedzictwa UNESCO, Bazylikę Narodzenia NMP na Górze Chełmskiej, Rynek Staromiejski, Pałac Biskupów Unickich i prawosławną Cerkiew św. Jana Teologa. Następnie wspięliśmy się na dzwonnicę Bazyliki Narodzenia NMP, z której rozciąga się malownicza panorama miasta i pobliskich okolic.

W drodze powrotnej zwiedziliśmy perełkę polskich miast renesansowych – Zamość. Nie zapomnieliśmy o pamiątkowym zdjęciu przy pomniku chrząszcza na rynku w Szczebrzeszynie. Usatysfakcjonowani i pełni wrażeń wróciliśmy do domów, a wyjazd ten na długo zostanie w naszych wspomnieniach.

Zespół „Wisła Plus”

Kalendarz imprez

Przejdź do wersji tekstowej kalendarium imprez

Jak spędzisz tutaj czas?

Baner Aktywnie pozytywnie
Banner Rodzinnie goscinnie
Baner na edukowaniu i harcowaniu