Centrum Informacji
Turystycznej
Wisła Plac Hoffa 3, kom. 791 400 485
tel. (33) 855 34 56
Referat Promocji, Turystyki, Kultury i Sportu Urzędu Miejskiego w Wiśle na początku roku podjął szereg działań, mających na celu promocję naszego miasta, a w szczególności prezentacji jego oferty zimowej. Polegały one na prowadzeniu kampanii reklamowych w mediach ogólnopolskich, regionalnych i branżowych oraz organizacji ciekawych imprez sportowo-turystycznych, cieszących się dużym zainteresowaniem mediów.
Oto wykaz najważniejszych działań:
1) TVP1 i TVP 3 – 12-minutowy materiał o Wiśle zostanie dwukrotnie pokazany na antenie TVP. Jest to wspólna kampania w ramach Beskidzkiej 5. Zachęcamy do obejrzenia emisji programów - 9 lutego o 18:15 (powtóra 12 lutego o 21:00) w TVP3 oraz 17 lutego o 8:45 w TVP1;
2) ESKA Snow News - codzienne newsy w Radiu ESKA, dotyczące aktualnych warunków narciarskich oraz informacje o wydarzeniach sportowo-rekreacyjnych emitowane na antenie radia od grudnia;
3) TVP VOD Seriale – kampania na stronie internetowej Telewizji Polskiej polegająca na wyeksponowaniu spotów filmowych o Wiśle w paśmie seriali o wysokiej oglądalności, takich jak „M jak Miłość” i „Barwy Szczęścia”;
4) TVN Media – kampania w dniach 2-7 lutego, w której spoty filmowe o Wiśle są emitowane w kanałach należących do grupy TVN, m.in.: TVN 24, TVN Fabuła, TVN Turbo czy Discovery;
5) Radio ZET i TVP – planowana jest 7-dniowa kampania, w ramach której wyemitowanych zostanie 40 spotów reklamowych Wisły na antenie Radia ZET, a także udział Wisły i prezentacja miasta w programie „Pytanie na śniadanie” w TVP;
6) TVSilesia (TVS) – wyjazdowa prognoza pogody w ramach cyklu MeteoSki, która będzie zrealizowana 21 lutego;
7) Radio Katowice – wejścia na żywo w dniach 4 i 5 lutego na antenie radia w magazynie „To lubię”. Tematem będzie narciarstwo biegowe;
8) Głos Ziemi Cieszyńskiej, Kronika Beskidzka, Twoja Witryna – publikacja kalendarza imprez „Zima w Wiśle 2016” na łamach tych gazet.
W każdym z wyżej wymienionych działań duży nacisk kładziony jest na popularyzację walorów turystycznych Wisły, Pucharu Świata w skokach narciarskich oraz Strefy Kibica, jaka będzie zorganizowana w centrum miasta w trakcie zawodów PŚ.
Ponadto Referat PTKS stale współpracuje z mediami lokalnymi, regionalnymi i ogólnopolskimi wysyłając informacje o warunkach narciarskich w Wiśle oraz planowanych imprezach i wydarzeniach. Zamieszczamy również na bieżąco informacje w serwisie samorządowym Polskiej Agencji Prasowej.