Centrum Informacji
Turystycznej
Wisła Plac Hoffa 3, kom. 791 400 485
tel. (33) 855 34 56
INFORMACJA DLA WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH, NA KTÓRYCH W CZĘŚCI ŚWIADCZONE SĄ USŁUGI HOTELARSKIE ( tzw. NIERUCHOMOŚCI „MIESZANE”)
W związku z zaplanowaną od dnia 1 stycznia 2023r. zmianą systemu gospodarowania odpadami komunalnymi w Gminie Wisła, wynikającą z podjętych przez Radę Miasta uchwał* informujemy, że właściciele nieruchomości tzw. „mieszanych”, które związane są ze świadczeniem usług hotelarskich w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2020 r. poz. 2211 z późn. zm.), w części dotyczącej tychże usług, i jednocześnie nieruchomości te są w części zamieszkałe, zobowiązani są do niezwłocznego złożenia deklaracji (DŚ-H) o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, jednak nie później niż do dnia 14 stycznia 2023r.
Miesięczna wysokość opłaty za odpady komunalne dla w/w nieruchomości stanowić będzie sumę :
- opłaty od każdej osoby zamieszkującej nieruchomość,
- opłaty za każdy metr kwadratowy powierzchni użytkowej, związanej ze świadczeniem usług hotelarskich, miesięcznie w wysokości 1,32 zł.
Szczegółowe informacje można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Wiśle, Pl. Hoffa 3 bądź pod numerem telefonu: 33 857 88 50.
Formularz deklaracji, można pobrać w Urzędzie Miejskim w Wiśle w punkcie obsługi klienta lub w Referacie Rozwoju Gospodarczego i Środowiska pok. 207 bądź ze strony internetowej: www.odpady.wisla.pl ; www.wisla.pl
Formularz deklaracji: https://wisla.pl/mieszkaniec/deklaracja-smieciowa
Harmonogram wywozu śmieci dostępny będzie od dnia 1 stycznia 2023r. na stronie www.odpady.wisla.pl; www.wisla.pl