Miasto Wisła - oficjalna strona

Promocyjne działania u progu 2018 roku

17.01.2018

Wisła kontynuuje działania promocyjne w roku 2018. Nasze miasto po raz kolejny promuje swoje atrakcje zimowe w sieci kin Multikino. Tym razem spoty reklamowe emitowane są w 20 salach kinowych w Łodzi i Bydgoszczy. Dzięki współpracy z Wiślańskim Skipassem wykupiono cztery tygodnie kampanii w styczniu i lutym, dzięki czemu oferta z założenia dotrze aż do 80 tysięcy widzów.

Wspólnie z Wiślańskim Skipassem nasza gmina promuje się także w serwisach portalu Onet.pl. Kampania native-in-feed jest nakierunkowana na województwa: mazowieckiego, łódzkiego, kujawsko-pomorskiego, pomorskiego, opolskiego i dolnośląskiego. Polega na tym, że od 1 stycznia w portalu pojawia się okienko z zaproszeniem na narty do Wisły, a po kliknięciu internauta przekierowywany jest losowo (w skali pół na pół) na stronę miasta Wisła lub Wiślańskiego Skipassu. Zaletą tej promocji jest to, że zaproszenie do Wisły jest widoczne w ustalonym okresie trwania kampanii (3 tygodnie) przez cały czas, a klient płaci tylko za ilość kliknięć, czyli realnie za liczbę odbiorców, którzy klikną w reklamowe okienko i skorzystają ze stron docelowych.



Kalendarz imprez

Przejdź do wersji tekstowej kalendarium imprez

Jak spędzisz tutaj czas?

Baner Aktywnie pozytywnie
Banner Rodzinnie goscinnie
Baner na edukowaniu i harcowaniu
Baner na konferencji
Baner Mapa miasta
Baner Kamera internetowa
Baner baza noclegowa
Baner Baza wyciągi

Partnerzy

Herb miasta Nepomuk
Herb miasta Jablunkov
Herb miasta Rheinhausen
Herb miasta Hukvaldy
Herb miasta Bullylesmines
Herb miasta Coka
Herb gminy Jastarnia
Herb miasta Szczyrk
Herb miasta Brenna
Herb gminy Istebna
Herb miasta Ustroń
Copyright © by Urząd Miasta Wisła 2024
Polityka prywatności i cookies Deklaracja dostępności
Realizacja: Agencja Marketingu Internetowego
//widget pogodowy