Centrum Informacji
Turystycznej
Wisła Plac Hoffa 3, kom. 791 400 485
tel. (33) 855 34 56
Wisła kontynuuje działania promocyjne w roku 2018. Nasze miasto po raz kolejny promuje swoje atrakcje zimowe w sieci kin Multikino. Tym razem spoty reklamowe emitowane są w 20 salach kinowych w Łodzi i Bydgoszczy. Dzięki współpracy z Wiślańskim Skipassem wykupiono cztery tygodnie kampanii w styczniu i lutym, dzięki czemu oferta z założenia dotrze aż do 80 tysięcy widzów.
Wspólnie z Wiślańskim Skipassem nasza gmina promuje się także w serwisach portalu Onet.pl. Kampania native-in-feed jest nakierunkowana na województwa: mazowieckiego, łódzkiego, kujawsko-pomorskiego, pomorskiego, opolskiego i dolnośląskiego. Polega na tym, że od 1 stycznia w portalu pojawia się okienko z zaproszeniem na narty do Wisły, a po kliknięciu internauta przekierowywany jest losowo (w skali pół na pół) na stronę miasta Wisła lub Wiślańskiego Skipassu. Zaletą tej promocji jest to, że zaproszenie do Wisły jest widoczne w ustalonym okresie trwania kampanii (3 tygodnie) przez cały czas, a klient płaci tylko za ilość kliknięć, czyli realnie za liczbę odbiorców, którzy klikną w reklamowe okienko i skorzystają ze stron docelowych.